ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת תנורים לאירועים

תנורים לאירועים, בשונה מתנורים ביתיים, מיועדים לשרת את הקהל במהלך יום האירוע. חלקם הלא מבוטל נועד להפעלה בחוץ כאשר האירוע נחגג בחורף ואוהל PVC עבה מגן עליכם ויוצר תנאים של מבנה סגור. השכרת תנורים לאירועים מאפשרת לכם ליהנות מאווירה מחממת ורומנטית ולוודא שהאירוע נחגג בהרגשה ביתית גם כאשר ממש קר מחוץ לאוהל. תנורים אלו משרתים גם רחבות עטיפת עמודים בגני אירועים חיצוניים.

תנור מרכזי

תנור חימום מרכזי. לעתים בוחרים אחד לכל האירוע ואז מחממים חימום מרכזי. לעתים בוחרים 4-5 תנורים כאלו לפריסה בחלקים שונים של מקום האירוע, ואז החימום בעוצמה נמוכה יותר PER תנור אך מרוכזת יותר בכל נקודה. כך או כך, תנור מרכזי אחד או אסופה של כמה מהם – היא דרך אולטימטיבית לחמם סקופ של מקום שהוא יותר משולחן בודד, מה שמאפשר להנגיש עבור אורחים רבים עם מעט תנורים חימום: חסכני וכדאי.

פטריות חימום

פתרון חימום אישי PER שולחן, ולעתים מצמידים פטרייה אחת ל- 2 שולחנות שצריכים ליהנות ממנה יחדיו. פטריות חימום הן גופי חימום המוצבים על עמוד והן מקרינות חום ממרכז השולחן בו הן ממוקמות לרחביו. אם מיקום פטריית החימום נעשה בחיבור בין 2 שולחנות, החום ייפרס לכלך אורך המרחב של שניהם. פטריות חימום הן פתרון אסתטי לבעיית הקירור בשל כך שהלהבות הכתומות של הפטריות נראות יפה למרחוק.

שילוב אמצעי החימום

גם השכרת תנורים לאירועים וגם השכרת פטריות חימום עבורם מספקים לכם את מלוא הסיבות לחייך באירוע חמים ונעים. מומלץ לשלב תנורים במקומות מרכזיים ופטריות חימום במרכזם של שולחנות וכך לכסות באמצעות תנורים לאירועים להשכרה מסוגים שונים את כל צרכי החימום באירוע.

אוהלי נועם – השכרת תנורים ופטריות חימום לאירועים

בחברת אוהלי נועם משכירים ליזמי אירועים תנורים עבורם. השכרת תנורים לאירועים מאפשרת לאורחים ליהנות מחימום איכותי גם כשבחוץ קר מאד. כשאתם בתוך האוהל, ואמצעי החימום מודלקים ההרגשה היא כמו של חימום ביתי לכל דבר ועניין. אם אתם מעוניינים להבטיח שהאורחים ייהנו מהאירוע ולא יספגו קור – הסדירו מול "אוהלי נועם" השכרת תנורים לאירועים. החברה מספקת גם אוהלים, תשתית ריהוט ותשתיות לאטרקציות כמו עמדות תקליטן וקייטרינג מסוגים שונים. בואו לבחור ציוד אירועים מהטובים ביותר.

קישורים נוספים : השכרת סוכות לאבלים | השכרת מקררים לאירועים | השכרת אוהל לחינה

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן